html web page maker software download

Posturi vacante

top html site design


Auditor intern

Termen limită pentru depunerea dosarelor: 31 mai 2025


Descrierea funcției:

Auditorul intern este parte a unei funcții independente în cadrul Corporației și contribuie activ la evaluarea și îmbunătățirea proceselor de control intern, administrarea riscurilor și guvernanță. Acesta raportează funcțional Consiliului Corporației și administrativ Directorului general.


Scopul postului:

Asigurarea unui cadru eficient de control intern și conformitate prin desfășurarea activităților de audit intern, evaluarea riscurilor, verificarea respectării reglementărilor legale și emiterea de recomandări pentru îmbunătățirea proceselor organizaționale, care să contribuie la îmbunătățirea controlului intern, guvernanței și conformității O.C.N. „Corporația de Finanțare Rurală” S.A., în conformitate cu cerințele legislației aplicabile, inclusiv Legea nr. 1 din 16.03.2018 și standardele Institutului Auditorilor Interni (The IIA).



Responsabilități principale:
  • Elaborează și execută planul anual de audit intern, aprobat de către Consiliul Corporației;
  • Desfășoară misiuni de audit intern planificate și ad-hoc în toate ariile activității organizației;
  • Evaluează eficiența sistemului de control intern, a managementului riscurilor și a conformității cu legislația aplicabilă;
  • Verifică exactitatea situațiilor financiare, a operațiunilor contabile și respectarea procedurilor interne;
  • Analizează respectarea cerințelor Legii nr. 1 din 16.03.2018 și aplicarea politicilor AML/CFT privind prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului;
  • Prezintă rapoarte de audit trimestriale și anuale către Consiliul Corporației și informează echipa executivă asupra constatărilor și recomandărilor;
  • Propune măsuri de optimizare a proceselor interne, contribuind la creșterea eficienței operaționale și a conformității.

Cerințe:
  • Studii superioare în domeniul financiar, economic sau audit;
  • Experiență relevantă de minimum 3 ani în audit intern, de preferat într-o instituție financiară sau bancară;
  • Cunoașterea Standardelor Internaționale de Audit Intern (The IIA);
  • Integritate, obiectivitate și independență profesională;
  • Abilități analitice și de redactare a rapoartelor.

Constituie avantaj:
  • Experiență în domeniul reglementărilor pentru instituțiile financiare și/sau organizațiilor de creditare nebancară;
  • Certificare profesională (CIA, ACCA etc.).

Dosarul de aplicare:
  • CV actualizat;
  • Scrisoare de intenție;
  • Copii ale diplomelor și certificatelor relevante;
  • Referințe (opțional).



Dosarele se transmit la adresa: office@corporatia.md cu mențiunea „Auditor Intern (angajat direct)”.


Tel./Fax: 022-59-55-59

top html site design


Specialist control risc



Obiectivele postului:

  • Elaborarea, dezvoltarea si actualizarea politicilor interne si procedurile adecvate pentru identificarea, evaluarea, controlul si gestionarea riscurilor;
  • Monitorizarea performanței portofoliilor de credite;
  • Monitorizarea activității administrative a entității;
  • Analizarea eficacității normelor de creditare, identificarea oportunităților de îmbunătățire;
  • Participarea la elaborarea reglementărilor interne privind administrarea riscului de credit;
  • Participarea la procesul de aprobare a produselor/serviciilor noi, asigurându-se de respectarea cerințelor legate de politicile de risc;
  • Proiectarea, lansarea și monitorizare a testelor cu o evaluare posterioară a rezultatelor;
  • Prognozarea indicatorilor cheie de risc ai portofoliilor de credite;
  • Evaluarea profitabilității portofoliilor de credit;
  • Supravegherea şi instituirea unui sistem eficient de raportare și de declanșare, care să asigure transparența procesului decizional și performanța portofoliului.

Profilul candidatului:
  • Studii superioare în domeniul economie și finanțe;
  • Experiență minimă de 2 ani în domeniul financiar-bancar, preferabil în domeniul gestionării riscurilor, activități de analiză financiară şi raportări;
  • Cunoștințe temeinice in domeniul risc management in domeniul financiar-bancar
  • Cunoașterea limbilor română și rusă;
  • Cunoașterea utilizării aplicațiilor PC;
  • Abilitați manageriale, organizatorice și de planificare a activităților.

Compania oferă:
  • Salariu motivant;
  • Plăți motivaționale pentru performanțe;
  • Pachet social;
  • Telefonie corporativă;
  • Oportunitatea afirmării ca specialist în domeniu, realizarea ideilor și dezvoltarea profesionistă.
top html site design


Specialist de creditare



Obiectivele postului:

  • Prezentarea și promovarea directă a produselor companiei;
  • Identificarea solicitanților de credite/leasing;
  • Colectarea și analiza cererilor de credite/leasing;
  • Administrarea seturilor de documente, aferente efectuării procesului de evaluare a solicitanților de credite/leasing;
  • Administrarea și dezvoltarea portofoliului de credit/leasing;

Profilul candidatului:
  • Experiență în domeniul activități de creditare/leasing (minim 1 an);
  • Studii în domeniul economiei și finanțe;
  • Cunoașterea limbilor română și rusă;
  • Cunoașterea utilizării aplicațiilor PC;
  • Perseverență în atingerea obiectivelor;
  • Responsabilitate și punctualitate;
  • Comunicabilitate, spirit organizatoric și de convingere, creativitate, abilitate de a se perfecționa rapid;
  • Permis de conducere - categoria B (este preferabil).

Compania oferă:
  • Salariu competitiv;
  • Pachet social complet;
  • Telefonie corporativă;
  • Bonusuri de performantă;
  • Oportunitatea afirmării ca specialist în domeniu, realizarea ideilor și dezvoltarea profesionistă.



Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-urile la adresa de e-mail: office@corporatia.md cu indicarea postului pentru care se aplică.


Tel./Fax: 022-59-55-59