html web page maker software download

Anunțuri / Achiziții

top html site design


Servicii externalizate de audit intern, pe bază de contract comercial

Termen limită pentru depunerea dosarelor: 31 mai 2025


Perioadă estimativă a contractului:

1 an, cu posibilitate de extindere


Scopul serviciului:

Asigurarea unei funcții independente de audit intern, care să contribuie la îmbunătățirea controlului intern, guvernanței și conformității O.C.N. „Corporația de Finanțare Rurală” S.A., în conformitate cu cerințele legislației aplicabile, inclusiv Legea nr. 1 din 16.03.2018 și standardele Institutului Auditorilor Interni (The IIA).


Obiectul contractului:

  • Elaborarea și executarea planului anual de audit intern;
  • Realizarea misiunilor de audit planificate și ad-hoc;
  • Evaluarea sistemului de control intern, politicilor AML/CFT și a conformității cu legislația;
  • Prezentarea de rapoarte periodice către Consiliul Corporației și informarea executivului;
  • Emiterea de recomandări pentru îmbunătățirea proceselor interne.



Criterii de eligibilitate:
  • Licență valabilă pentru prestarea serviciilor de audit;
  • Experiență dovedită în audit intern pentru instituții financiare (preferabil bănci, instituții financiare și /sau OCN);
  • Cel puțin un expert implicat să dețină calificări recunoscute internațional (CIA, ACCA etc.);
  • Independență față de O.C.N. „Corporația de Finanțare Rurală” S.A.

Documente solicitate:
  • Scrisoare de înaintare a ofertei;
  • Copia licenței de activitate;
  • Lista misiunilor relevante realizate în ultimii 3 ani;
  • CV-urile specialiștilor propuși;
  • Oferta financiară detaliată.



Ofertele se transmit la adresa: : office@corporatia.md cu mențiunea „Ofertă – Audit Intern (externalizat)”.


Tel./Fax: 022-59-55-59

top html site design


Auditor intern, cu contract individual de muncă

Termen limită pentru depunerea dosarelor: 31 mai 2025


Descrierea funcției:

Auditorul intern este parte a unei funcții independente în cadrul Corporației și contribuie activ la evaluarea și îmbunătățirea proceselor de control intern, administrarea riscurilor și guvernanță. Acesta raportează funcțional Consiliului Corporației și administrativ Directorului general.


Scopul postului:

Asigurarea unui cadru eficient de control intern și conformitate prin desfășurarea activităților de audit intern, evaluarea riscurilor, verificarea respectării reglementărilor legale și emiterea de recomandări pentru îmbunătățirea proceselor organizaționale, care să contribuie la îmbunătățirea controlului intern, guvernanței și conformității O.C.N. „Corporația de Finanțare Rurală” S.A., în conformitate cu cerințele legislației aplicabile, inclusiv Legea nr. 1 din 16.03.2018 și standardele Institutului Auditorilor Interni (The IIA).



Responsabilități principale:
  • Elaborează și execută planul anual de audit intern, aprobat de către Consiliul Corporației;
  • Desfășoară misiuni de audit intern planificate și ad-hoc în toate ariile activității organizației;
  • Evaluează eficiența sistemului de control intern, a managementului riscurilor și a conformității cu legislația aplicabilă;
  • Verifică exactitatea situațiilor financiare, a operațiunilor contabile și respectarea procedurilor interne;
  • Analizează respectarea cerințelor Legii nr. 1 din 16.03.2018 și aplicarea politicilor AML/CFT privind prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului;
  • Prezintă rapoarte de audit trimestriale și anuale către Consiliul Corporației și informează echipa executivă asupra constatărilor și recomandărilor;
  • Propune măsuri de optimizare a proceselor interne, contribuind la creșterea eficienței operaționale și a conformității.

Cerințe:
  • Studii superioare în domeniul financiar, economic sau audit;
  • Experiență relevantă de minimum 3 ani în audit intern, de preferat într-o instituție financiară sau bancară;
  • Cunoașterea Standardelor Internaționale de Audit Intern (The IIA);
  • Integritate, obiectivitate și independență profesională;
  • Abilități analitice și de redactare a rapoartelor.

Constituie avantaj:
  • Experiență în domeniul reglementărilor pentru instituțiile financiare și/sau organizațiilor de creditare nebancară;
  • Certificare profesională (CIA, ACCA etc.).

Dosarul de aplicare:
  • CV actualizat;
  • Scrisoare de intenție;
  • Copii ale diplomelor și certificatelor relevante;
  • Referințe (opțional).



Dosarele se transmit la adresa: office@corporatia.md cu mențiunea „Auditor Intern (angajat direct)”.


Tel./Fax: 022-59-55-59

top html site design


Anunț !!!


Vă informăm că activitatea oficiului secundar Rîșcani, amplasat pe adresa mun. Chișinău, str. Alecu Russo 2/2 va fi temporar sistată. În acest context Vă propunem să apelați la serviciile noastre în oficiul Central, amplasat în mun. Chișinău, str. Ion Creangă 10/5. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la următoarele numere de telefon:


022 59 55 59,
060 146 363

top html site design


Anunț !!!


O.C.N. Corporația de Finanțare Rurală S.A. - anunță despre modificarea ratelor dobânzilor începând cu data de 15.09.2022 la contractele de credit, la produsele de creditare pentru AEÎ, conform extrasului anexat.

EXTRAS din Procesul Verbal al Comitetului de Creditare Superior Nr.525/CCS/2O22 din 15.O9.2O22

top html site design


Anunț !!!


O.C.N. Corporația de Finanțare Rurală S.A. - anunță despre modificarea ratelor dobânzilor începând cu data de 01.09.2022 la contractele de credit, la produsele de creditare pentru persoanele fizice și juridice (excepție AEÎ) conform extrasului anexat.

EXTRAS din Procesul Verbal al Comitetului de Creditare Superior Nr.478/CCS/2O22 din O1.O8.2O22


Corporaţia de Finanţare - un brand reînnoit și adaptat la cerinţele pieţei.
 


Corporația de Finanțare anunță despre reînnoirea identității vizuale a brandului, acțiune ce face parte din strategia de dezvoltare a companiei începută încă în anul 2021. Corporația are o experiență de 25 ani în deservirea Asociațiilor de Economii și Împrumut iar noua strategie presupune orientarea spre creditarea persoanelor fizice și juridice. Datorită experienței bogate compania va oferi clienților o experiență de creditare mai bună, servicii și produse adaptate la nevoile consumatorilor.



Directorul General al Corporației de Finanțare Sandu ŞAMATAILO a declarat: „Noua identitate vizuală reprezintă în totalitate planurile noastre de viitor privind dezvoltarea companiei. Obiectivul de bază fiind orientarea spre creditarea persoanelor fizice și juridice în centrele regionale și Chișinău. Așa cum a demonstrat și în proiectele anterioare, Corporația de Finanțare tinde să implementeze soluții eficiente, care vor ajuta la oferirea de produse și servicii accesibile clienților. Odată cu noua identitate Corporația vine și cu o alternativă de finanțare sigură, transparentă și accesibilă pentru populație.”



Concomitent cu trecerea la noua identitate vizuală, Corporația de Finanțare informează clienții și despre deschiderea oficiului secundar din sectorul Rîșcani (str. Alecu Russo 2/2), adaptat la noua identitate vizuală și în curând, redeschiderea oficiului din orașul Edineț. În acest context, ținem să menționăm că noua identitate vizuală va fi implementată în timpul apropiat în toate oficiile secundare din țară și de către partenerii care utilizează elementele de identitate vizuală ale Corporației în procesul de comunicare.



Urmăriți în videoclipul de mai jos cum a evoluat vechiul logo în cel nou.



Ținem să menționăm, Corporația de Finanțare este un brand care aparține O.C.N. „Corporația de Finanțare Rurală” S.A.



Corporația de Finanțare a fost creată în 1997 în cadrul unui proiect al Băncii Mondiale, fiind una din primele instituții de micro-finanțare din Moldova. Corporația avea drept obiectiv crearea condițiilor de acces la servicii financiare pentru populația din zonele rurale prin intermediul Asociațiilor de Economii și Împrumut (AEÎ). Timp de mai bine de 25 de ani Corporația a susținut dezvoltarea rurală prin oferirea asistenței tehnice pentru AEÎ.



Corporația de Finanțare este o companie de micro-finanțare cu o istorie solidă de creditare pe piața moldovenească, oferind o gamă completă de produse și servicii de calitate persoanelor fizice și IMM-urilor. La finele anului 2021 activele instituției au constituit circa 240 milioane lei, iar capitalul propriu se apropie de 214 milioane lei.